Translate

środa, 23 stycznia 2019

Regulamin :)

Witajcie kochani :)
Zbierałam się za to od dłuższego czasu i postanowiłam spróbować sił w sprzedaży :)
Poniżej będzie regulamin sklepu (który będzie się mieścił na facebook-u), dzięki któremu będzie wiadomo co i jak :) Zapraszam do lektury :)

SPRZEDAŻ
  • W sklepie na FB można znaleźć oferty z aktualnymi cenami :) Kupno będzie się odbywać za pośrednictwem messengera
  • Nie rezerwuje towaru
  • Przy zamówieniach indywidualnych, zanim przystąpię do tworzenia pobieram 30% zadatku z ustalonej ceny (będzie on później odjęty)
  • Nie bój się napisać, że rezygnujesz z zamówienia :) Obydwoje będziemy widzieć na czym stoimy  :)
  • Sposób płatności - -przelew na konto
WAŻNE
W przypadku rezygnacji z zamówienia personalizowanego (indywidualnego, robionego pod wytyczne klienta), które jest w trakcie realizacji lub zostały do niego zakupione materiały, zadatek nie podlega zwrotowi.
W przypadku zakupu bransoletki szydełkowo-koralikowej można wybrać jaw co ma być spakowana (pudełeczko czy lniany woreczek )
WYSYŁKA
Zakupione przedmioty wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej, tylko i wyłącznie listem rejestrowanym lub paczką rejestrowaną.
Wysyłka zakupionego przedmiotu następuje:
  • w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku
  • następnego dnia po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie (podesłanie potwierdzenia wpłąty nic nie przyśpieszy, wysyłka nastąpi po fizycznym wpłynięciu zapłąty)
  • Cena za wysyłkę na terenie kraju zaczyna sięod 10 zł w wzwyż.
  • Na chwilę obecną nie wysyłam za granice.
Wysyłka za pobraniem następuje :
  • gdy wartość zamówienia przekracza 120 zł
  • po umieszczeniu opłaty w wysokości 30 zł (zabezpieczenie w razie nie przyjęcia przesyłki i będzie ona odjęta od kwoty do zapłącenia)
Wysyłka za pobraniem nie obowiązuje przedmiotów zrobionych za zamówienie
W wysyłanej paczce będzie się znajdować:
  • zakupiony przedmiot w ozdobnym opakowaniu
  • paragon
  • informacja jak dbać i przechowywać biżuterie

ZWROTY I REKLAMACJE
Zwrot biżuterii przysługuje w terminie 14 dni od otrzymania, bez konieczności podania przycyzny. W tym celu proszę o powiadomienie sprzedającego o zwrocie (za pomocą messengera). Zakupiony przedmiot proszę odesłać listem rejestrowanym. W odsyłanej paczce powinno się znajdować:
  • biżuteria w oryginalnym opakowaniu (nie może nosić śladów użytkowania)
  • paragon
  •  informacja o przechowywaniu biżuterii
Brak czego kol wiek z listy może wpłynąć na ujemną odpowiedź.
Po otrzymaniu i pozytywnym sprawdzeniu przedmiotu, klient otrzyma zwrot pieniędzy, na wskazane przez siebie konto.
Pamiętaj :) że jeśli kupisz w moim sklepie biżuterię „na jedno spotkanie” po to, by ją potem odesłać – wybacz, ale nie otrzymasz zwrotu za noszoną biżuterie.

 BIŻUTERIA USZYTA NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE NIE PODLEGA ZWROTOWI (art. 38 ustawy o prawach konsumenta)
GWARANCJA jaką objęte są moje produkty wynosi 4 miesiące od daty zakupu i obejmuje uszkodzenia wynikające wyłącznie z wad fabrycznych materiałów lub błędów technicznych popełnionych podczas powstawania biżuterii. Za uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania i przechowywania biżuterii NIE ODPOWIADAM.

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony danych fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s.1), dalej RODO - informuję, że:

administratorem Państwa danych osobowych jest Kalina Turek "KaT" z siedzibą w Częstochowie

Zgodnie z art. 6 RODO zbieram Państwa dane dla potrzeb realizacji usługi. Dane potrzebne do realizacji zamówienie to: imię i nazwisko, adres korespondencyjny oraz nr telefonu.

Są one wykorzystywane w celu kontaktu z klientem w trakcie realizacji usługi, zawarcia umowy oraz wysyłki zamówionej biżuterii przez Pocztę Polską. Dane nie są wykorzystywane w celach marketingowych.

W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, co skutkować będzie zaprzestaniem ich przetwarzania.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane do czasu upływu terminu składania reklamacji dotyczących zakupionych przedmiotów. Potem zostają przeze mnie usunięte.

Zgodnie z RODO w trakcie przechowywania i przetwarzania przeze mnie danych osobowych przysługuje Państwu również:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymanie ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do przenoszenia danych;

e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

pod adresem: www.giodo.gov.pl

Regulacja Prawna – Tekst RODO: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/…

W razie pytań zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz